Zwroty i reklamacje
Jeśli Twoja przesyłka, jest niezgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami.
Zwrot i zamiana
Jeżeli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. Satysfakcja albo zwrot pieniędzy gwarantowana.
Nie przyjmujemy zwrotu produktów wykonanych na specjalne zamówienie, chyba, że ich wykonanie nie zgadza się z parametrami zamówienia lub produkt posiada wady, o których klient nie został poinformowany przez zakupem.
Więcej informacji możesz przeczytać w pouczeniu od odstąpienia umowy.
Zwracane towary wraz z oświadczeniem odeślij na adres nasz adres korespondencyjny.
Możesz również zamienić zwrócony towar na inny z naszej oferty. Jeśli ceny są różne, zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą kwotę. W przypadku tej procedury, prosimy o kontakt.
Reklamacje, wady fabryczne /uszkodzenia towaru
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne skontaktuj się z nami a następnie wyślij go na nasz adres korespondencyjny.
Do szybkiego rozpatrzenia reklamacji, prosimy o przesłanie:
- reklamowany produkt
- dowód zakupu (paragon, faktura -jeśli została wystawiona)
- dokładny opis powodu reklamacji
- numer zamówienia
- adres e-mail i numer telefonu, które umożliwią nam poinformowanie Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji
- adres zwrotny do wysyłki – jeśli nie ma go na dowodzie zakupu bądź jest inny
Termin rozpatrzenia reklamacji : do 14 dni, od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
Reklamowany produkt jest sprawdzany i w razie stwierdzenia podanej przez klienta usterki, wymieniany na inny (bez wad), a jeśli nie jest to możliwe (brak nakładu lub inne przyczyny niezależne), możemy zaproponować inny produkt dostępny w sklepie lub zwrócić pieniądze.