Zwroty i reklamacje

Jeśli Twoja przesyłka, jest niezgodna z zamówieniem, skontaktuj się z nami.

 

Zwrot i zamiana

Jeżeli zakupiony w naszym sklepie internetowym towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki. Satysfakcja albo zwrot pieniędzy gwarantowana.

Nie przyjmujemy zwrotu produktów wykonanych na specjalne zamówienie, chyba, że ich wykonanie nie zgadza się z parametrami zamówienia lub produkt posiada wady, o których klient nie został poinformowany przez zakupem.

Więcej informacji możesz przeczytać w pouczeniu od odstąpienia umowy.

Zwracane towary wraz z oświadczeniem odeślij na adres nasz adres korespondencyjny.

Możesz również zamienić zwrócony towar na inny z naszej oferty. Jeśli ceny są różne, zwrócimy Ci nadpłatę lub pobierzemy brakującą kwotę.  W przypadku tej procedury, prosimy o kontakt.

 

Reklamacje, wady fabryczne /uszkodzenia towaru

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne skontaktuj się z nami a następnie wyślij go na nasz adres korespondencyjny.

Do szybkiego rozpatrzenia reklamacji, prosimy o przesłanie:

  • reklamowany produkt
  • dowód zakupu (paragon, faktura -jeśli została wystawiona)
  • dokładny opis powodu reklamacji
  • numer zamówienia
  • adres e-mail i numer telefonu,  które umożliwią nam poinformowanie Cię o wyniku rozpatrzenia reklamacji
  • adres zwrotny do wysyłki – jeśli nie ma go na dowodzie zakupu bądź jest inny

 

Termin rozpatrzenia reklamacji : do 14 dni, od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

Reklamowany produkt jest sprawdzany i w razie stwierdzenia podanej przez klienta usterki, wymieniany na inny (bez wad), a jeśli nie jest to możliwe (brak nakładu lub inne przyczyny niezależne), możemy zaproponować inny produkt dostępny w sklepie lub zwrócić pieniądze.